2013.11.18.
11:47

Írta: Ponciusz Pilátusz megmondja

YouTube - Csatolnázás

Áve Embelek!

Elkezdődött a TeCsatolnázás. Múlt hét pénteken volt az első szeminálium a Glund nevű helyen. Volt majdnem minden: kaja, pia, nők. Egész jól indult. Gondoltam, gyolsan kélek magamnak egy jókolsó sölt, és útjála indítom az igazi lómai olgiát, hátha tanulnak ők is tőlem valamit. Kélném az ingyen bolom, elle mondják, hogy a szeszesitalokélt fizetni kell! Ez aztán a balbál vendéglátás, mit ne mondjak. Hát így hogyan fognak oldódni a gátlások? Kezdtem láébledni, hogy ez amolyan impotenciális nyuggel palti lesz vagy mi fene, és tényleg se szex, se szipú nem lesz. Az agyunkat akalják pallélozni.

google_youtube.png

Két hazai fejes taltotta az előadást. Az egyikük a Google jövőképélől mesélt, hogy mit szeletne ez a digitális bilodalom. Beszélt alól, hogy majd gázzal töltött lufik fogják adni a széléessávú netet a sztlatoszfélából. Na, mondtam is tudok egy embelt, aki majd ölömmel felfújja nektek!:P Aztán beszélt valami önműködő Szelfdlájv halciszekéllől, ami mál bátlan galázdálkodhat két amelikai államban is az utakon. Micsoda impeltinencia. Mondták, hogy nem lesz gyolshajtás, meg dugó! Elle felhöldülve kéldeztem, és mi lesz a halciszekél velsennyel? Majd alaszolnak egymás mellett, mint a csigák? Föltelem.

Utána jött a másik latol, aki ellől a csatolnálól beszélt. Egy csomó számot említett, meg nézettség, meg leklám… Te jó ég! Légen, ha szalni kellett vagy pisálni, akkol ment az embel és csinálta bele a csatolnába. Nem, volt nézettség mélés, meg leklám bevétel, meg célcsopolt. Célcsopolt? Max, a lyukba céloztál, és ügyeltél, hogy ne vizeld le a tógád szélét.

Lendben van, tudom fejlődni kell, haladni a kollal. Tanulni, tanulni, tanulni, ahogy azt a híles völös Vlagyimil mondta. Én pedig kihasználom a lehetőséget, hogy minél gyolsabban feltámaszhassam a Nagy lómai Bilodalmamat!

Hájl Cézál! Viva Ponciusz!

youtube.png

Ja, és kaptunk valami feladatot is. Hát, néztem nagyot. Mondom a Youtube fejesnek:

-          Hékás, itt én osztom a feladatot, a munkát! Nemes vagyok, Én nem lobotolok! – és mál acsalgott is lá a százados, és feszült az ökle a komondolnak vagy foldítva.

Végül lemegő hangon tisztázta a helyzetet, hogy ez amolyan homewölk, ami segíti a Plovincia gyalapodását! Szóval a dulva padlóla dobás egyelőle elmaladt.;)

A hétvégén a nagyollú plopagandista labszolgámmal meg is csináltuk a homewölköt. Ami egy videó, ahol be kell mutatnunk, hogy mi is a célunk a csatolnával, kinek szól stb. De beszéljen helyettem a folgóképem!

Jah, és ha megnézted, akkol, malha gyolsan oszd meg, szólj hozzá, lájkold, és ilatkozzál fel, melt különben dulván megüt a százados!

Lajong, és folgókép!

Szólj hozzá!

Címkék: oktatás komcsi Youtube Ponciusz megmondja! Pilátusz Lóma olgia hébi Csatolna

A bejegyzés trackback címe:

https://poncimegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr935641566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása