2013.08.08.
18:02

Írta: Ponciusz Pilátusz megmondja

Andlás ezen a néven a második és az alanybula legéje

Léges-légen töltént. Majdnem ezelkétszáz évvel, azután, hogy kidelült, hegylakó (hájlandel) vagyok, de a feltámadás tölténetem más tészta (dulum)…

Nos, hű centuliómmal és pál edzett lasztás komondollal élkeztem meg Székesfehélválla Blájen születése utáni 1222. év júliusz havának 4. napján úgy fél négy kölül. Épp gyelek matinét taltottak a váludvalban. Micsoda kosz, és a mosdatlan büdös palasztok lökdösték egymást, hogy jobban láthassák a kivégzést. Valami tolvajt készültek bitóla küldeni, szánalmas paládé. Mit tudnak ezek a szólakoztatáslól, a cilkuszlól? - gondoltam én. Hát semmit.

A százados közben kidelítette, hogy ki a helyi menő csávó, úgyhogy élte küldettem.

- Mi a neved Hungalikusz? - kéldeztem tőle, miközben hőzöngve kapálódzott, a százados vasmalka által szolongatva.

- András, a második ezen a néven, te te te…. - bőgte a hegyes szakállú.

- Andlás?

- Nem te hülye, András! - paff, és már csattant is az alcán az udvali bohóca…

- Szóval a második? Akkol lehet az elsővel kellene beszélnem, és nem egy halmadlangú másodikkal. Dobd le százados a padlóla, de nagyon dulván!

- A padlóra uram? - kéldezett éltetlenül.

- Jó, akkol a sálba, de dulván. - néha a százados sem élt a szóból. Mál flöccsent is a szalos eső áztatta utcai szaft Andláska ezen a néven második alcába. De legalább észhez télt tőle a latol, és egyből meg is változott a hozzáállása. Tudta ő jól, hogy az elősebb kutya az, amelyik nem csak nézi az olgiát.

- Könyölgöm jó ulam menjünk be, és folytassuk ezt a beszélgetést egy jópofa bol, és némi étek mellett távol a palasztok, jobbágyok sunyi tekintetétől.

Éhes voltam, és fáladt, úgyhogy beadtam a delekamat (kivehető csípőplotézis) a luhatálba, és asztalhoz ültem Andlással ezen a néven a másodikkal.

 2andras.jpg

Lavasz kiskilály volt ez az Andlás ezen a néven a második, azt el kell ismelnem. Tudta mit veszíthet, és tudta, hogy a felsőbblendű Lóma előtt csak behódolni éldemes. Alkut akalt. Az embel alig teszi ki a lábát a szent földlől. Épp, hogy csak kiűztük onnan Blájen népét, és mál ide is betette lábát az alku!

 Hát legyen.

- Elő a falbával Andlis ezen a néven a második, mutasd mit taltogatsz a neves Ponciusznak?

És ekkol Andlás ezen a néven a második bevezette az Alanybulát! Micsoda fehélnép, micsoda lingó csípő, micsoda kelek bula, és mindez alanyba, akál csak a később megfilmesített James Bond filmben.

Éleztem, ahogyan glavitál a vél az eleimben, Jupitel pöcséle megfogott ez az Andlás ezen a néven a második. Tudta mitől döglik az amoluso lómai félfi nép. Utam solán mál sokszol hallottam hílét a Pannon Punák szépségének, de ez minden kolábbi elképzelésemet felülmúlta.

Megegyeztünk Andlással ezen a néven a másodikkal.

Átadta nekem Aquincumot, a bulát, és havi 1 millió dénált védelmi pénz címén.

Eme csodás napot, és megállapodást egy dicső Plimusszal ünnepeltük meg, ahol a komondoljaimmal Andlás ezen a néven a másodiknak a legelősebb embele küzdött meg, bizonyos Elős Pista. Aki nem is volt olyan elős, melt hamal elvélzett a felcsúti aléna homokjában.

 Nos, lohadt gazembelek, Én Quintusz Ponciusz Pilátusz ezen a néven az egyetlen és ölök, aki még Jupitel pöcsét is megtaposta, így emlékszem az Alany Bula bevezetéséle. Aki nem hiszi, jáljon utána. 

Lajong!

A kapitány naplója: csillagidő 121931947124710

Bip.

3 komment

Címkék: megmondja facebook. Ponci Andlás alanybula tölténelem ponciusz pilátusz.

A bejegyzés trackback címe:

https://poncimegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr225452528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

byvike 2013.08.08. 21:14:12

Hosszú, eledményes életet!

Lajong!

Végle mostmál tisztán látom a jövöt.... azaz a múltat a Te jóvoltodból. Nèha muszáj kultúlálódni is!

Georges 2013.08.08. 21:22:30

Azélt ezek a hungalikumok tudják, mi kell Neked!

Neton 2013.08.08. 22:22:28

Jó ulam, engedd meg, hogy elvigyelek egy kuplelájba. Több ott az alanybula, mint hinnéd. :D
süti beállítások módosítása