2013.10.30.
11:28

Írta: Ponciusz Pilátusz megmondja

Miklószoft: kicsi, de még puha is!

Leggelt!

Nos, a múltkoli kelesztelőt követő olgián összefutottam a képen látható fiatalembellel, bizonyos Billy G-AIDS-cel. Aki állítólag a leggazdagabb ficsúl a földtökén. Hát, amit adott neki az Jupitel, azt máshol elvette! Két menet között pihegtem éppen, amikol ez a Billy elkezdte mesélni, hogy van egy cége, amit Miklószoftnak hívnak. Na, mondtam is neki, ohh te Lubik kocka, így mál éltem, miélt csak nézed az eksőnt, de meséld mál el miélt a pöcsödlől nevezted el a céged, pláne, ha az ilyen inkompetensen impotens?
Elle köpni nyelni nem tudott... Én gyolsan elmentem szőlőszemekkel billiáldozni egy lableányasztalhoz, közben Billy plóbálta összeszedni magát. Oda jön, és azt mondja: Van egy telmékünk is, aminek Windóz, azaz ablak a neve, - és kihúzza magát.
-Ohh, te mesüge, ablak mi? Ami állandóan betölik, és többnyile szalul szigetel. Na, figyelj, fogj egy kelesztet van ott a salokban, de előtte itt van egy alma, igaz ez meg kukacos. Szóval gyolsan mász fel lá, mielőtt hívom a századost!
Azzal, szépen elballagott, de előtte még a plovinciála ílattam a vagyonát.

Lajong, és miklóbi!
Photo: Leggelt!

Nos, a múltkoli kelesztelőt követő olgián összefutottam a képen látható fiatalembellel, bizonyos Billy G-AIDS-cel. Aki állítólag a leggazdagabb ficsúl a földtökén. Hát, amit adott neki az Jupitel, azt máshol elvette! Két menet között pihegtem éppen, amikol ez a Billy elkezdte mesélni, hogy van egy cége, amit Miklószoftnak hívnak. Na, mondtam is neki, ohh te Lubik kocka, így mál éltem, miélt csak nézed az eksőnt, de meséld mál el miélt a pöcsödlől nevezted el a céged, pláne, ha az ilyen inkompetensen impotens?
Elle köpni nyelni nem tudott... Én gyolsan elmentem szőlőszemekkel billiáldozni egy lableányasztalhoz, közben Billy plóbálta összeszedni magát. Oda jön, és azt mondja: Van egy telmékünk is, aminek Windóz, azaz ablak a neve, - és kihúzza magát.
-Ohh, te mesüge, ablak mi? Ami állandóan betölik, és többnyile szalul szigetel. Na, figyelj, fogj egy kelesztet van ott a salokban, de előtte itt van egy alma, igaz ez meg kukacos. Szóval gyolsan mász fel lá, mielőtt hívom a századost!
Azzal, szépen elballagott, de előtte még a plovinciála ílattam a vagyonát.;)

Lajong, és miklóbi!

Szólj hozzá!

Címkék: megmondja Bill Gates Ponci Pilátusz olgia Denáliusz

A bejegyzés trackback címe:

https://poncimegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr175606113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása