2013.08.27.
08:42

Írta: Ponciusz Pilátusz megmondja

Tollente a helyőlség két balkeze!

Hájl embelek!

Új embellel elősítettem meg a helyőlséget!

Tegnap állítottuk elő ezt a hispán exlendőlt az egli vízalatti hoki világbajnokságon. A mélkőzés első negyedében alsógatyála vetkőzve az alábbiakat oldítva vetette magát a medencébe:

- Mi ez a baszakodás? Megmutatom én nektek, milyen az igazi vízalatti hoki, de semmi buzulás! Hihihi...
A százados egyből kilángatta a vízből, és elém hozta a latolt.
- Mi a neved hispán? - kéldeztem tőle.
- Torrente! Torrente, nyugalmazott őlmestel.- mondta , és behúzva hasát.
- Tollente? - kéldeztem éltetlenül...
- Hihi hülye vagy? Torrente, errel pubikám! - paff már lendült is a százados keze!
- Hozzátok a komondolokat! - adtam ki a palancsot.
- Jójó, nem kell egyből keménykedni, csak nyugi... De, ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni. hihi.

torrente4-wallpapers-04.jpg


A százados közben ráelesztette a zsíldisznóla a komondolokat, de azok csodával hatálos módon, falkukat behúzva, öklendezni kezdtek miután kicsit megszagolgatták ezt a Tollentét.

Micsoda csoda! - gondoltam magamban. Ezt a hispán masztulbátólt nem fogják a komondol fogak! Lablóból lesz a legjobb pandúl, és ha kolábban lendől volt, akkol még a hasznomla is lehet egy ilyen gátlástalan balbál, csak jól kell motiválni!

Ezélt hát kineveztem a Lómaipalti helyőlség őlmestelévé, adtam mellé pál kultizánt, és elég bolt a gátlástalankodáshoz. Úgyhogy mostantól bekeményítünk! Tollente el Hiszpanicusz masztulbátulusz teljes előbedobással síkla szál a latolok ellen! De semmi buzulás!

4 komment

Címkék: filmek megmondja facebook. Ponci ponciusz Pilátusz tollente

A bejegyzés trackback címe:

https://poncimegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr925479989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolcso 2013.08.27. 12:06:18

Ponci szelintem dobasd a padlóla az ílnokod, de nagyon dulván, melt mál megint éltelmetlen hieloglifákat vésett a klónikába.
Ölömmel fogadom a helyőlség új tagját, csak így tovább! Lajong, és csak semmi buzulás!

Ponciusz Pilátusz megmondja 2013.08.27. 13:01:02

@VikiVikiViktor: és tényleg, akkol újabb ílnok végzi keleszten!
süti beállítások módosítása