2013.08.14.
23:48

Írta: Ponciusz Pilátusz megmondja

Labszolga piacon

Hájl Polgálok!

Ebben a melegben hullanak a labszolgák, mint a legyek. Sápítoznak, sipítoznak... A munkatölvénykönyvének szabályaival jönnek... Víz kell, meg bejelentett bél, meg jó munkakölülmény... Meg egy dulva pofon!

Szóval új labszolgákla volt szükségem, ezélt hát ilány a piac.

Nem voltam ellagadtatva a felhozataltól. Sok önélzetes volt. De íme egy példány, amelyik teljesen kihozott a sodlomból. Nemfehél Pákó volt a kis szelecsen neve... És dalos labszolgának vallja magát.:P

Oda mentem hozzá, és megkéldeztem:

- Mi a neved negló?

- Fekete Pákó nagyúrám. - mondta olyan furán, mintha kevés oxigénnel pléselték volna a világla.

- Áhh, akkol jó. Mutasd a mellizmodat latol! - palancsoltam lá.

- Ááá, Én a didit odá nem ádom!! - énekelte löhögve a kis imbecilis. Paff mál csattant is a százados tenyele a pofáján.

Add ide a didit Az anyád úristenit! - palancsoltam lá a saját stílusában hátha hat.

Én a didit odá nem ádom!! - löhögött megint. C-dúr megint, ala centulió. Lá is fagyott a tenyele az alcála.

- Mutatkozz be lendesen az ulalkodónak palaszt! - szólt közbe a delék százados.

- jó ván ná. - mondta Pákó, és belekezdett:

1001680_389097471190315_1038306346_n.jpg

"Nigériában szüláttem, fiatálabb korombán gyakrán meg gyűlt a bajom a Törzsi wuduvál, és a szúnyogokkál, Minden héten maláriás lettem, és egyébként sem szerettem vidéken lákni, ezért úgy határoztam hogy -szüleim bánatára- Magyarországra költözöm. Itt a jogi egyetemen kezdtem meg tanulmányaimat, de három év intenzív páragrafus magolás után rájöttem, hogy az ügyvédi pálya nem nekem való, így lettem a magyár mulatós éjszakák, legsötétebb aránya.

Kiskorombán a kedvenc mesém a scooby scooby do című rajzfilm. Mindig siettem haza az iskolából hogy le ne késsem.
Focizni is imádok, régebben mindig azt gondoltam hogy híres focista leszek. Hat ez nem így lett. :)

De ami a legfontosabb imádom a DIDIT, úgyhogy mostanság csak azzal labdázok.. 
Csajok hívhattok bátran !!! :)"

- Százados!

- Igen, uram? - vágta magát haptákba.

- Komondol elé vele! Vigyétek el! Egy héten belül vadbalmokkal küzdjön!

Szóval, nem könnyű a jó labszolgataltó élete. Ugye most mál megéltitek?!

Lajong!

 

2 komment

Címkék: fekete pákó megmondja! Ponci ponciusz Pilátusz labszolga

A bejegyzés trackback címe:

https://poncimegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr745461300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

byvike 2013.08.15. 18:20:52

Áve, Ponci! míly bölcs cselekedet lészedlől, hogy újabb szolganép után nézel, így több időd jut hű lajongóidnak humolos anekdotákat ílni! Csak vigyázz, ne kelüljön közéjük ilyen záptojás féleség! Lajong:)
süti beállítások módosítása